5 Ocak 2012 Perşembe

Bizler İnsanız !!!

İş Bankası'nın Prefabrik Okulunda Ders Zili Çaldı

Van’da İş Bankası çalışanlarının yaptırdığı prefabrik okulda ilk ders zili çaldı


Türkiye İş Bankası çalışanlarının, geçtiğimiz yıl Van’da meydana gelen depremde zarar görenlere destek olmak amacıyla topladığı bağışlarla yapılan prefabrik okulda eğitim başladı. Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün belirlediği, deprem sonrasında kullanılamaz durumda olan Vali Mithat Bey İlköğretim Okulu’nun bahçesine inşa edilen dört derslik ve öğretmenler odasından oluşan prefabrik okulda 400 ilköğretim öğrencisi eğitim görüyor.

Öğrenci yurdu için çalışmalar başladı
İş Bankası Grubu’nun Van’da yaşanan depremin ardından 100. Yıl Üniversitesi kampüsünde yaptıracağını duyurduğu öğrenci yurdu için de çalışmalara başlandı. Depremde hasar gören öğrenci yurtlarındaki barınma sorununun çözümüne katkı sağlayacak yurt tamamlandığında 300 öğrenciye hizmet verecek.

Konuya ilişkin basın bülteni ve görseller ekte bilgilerinize sunulmuştur.

Saygılarımızla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder